Tuesday, December 27, 2011

CUMI :)

Hi Readers !

Sorry lama tidak update blog ne . Masalah dia jarang dapat on9 bh . Selalu guna laptop adik ne , haha gaduh lagi kadang2 klo guna laptop dia . Tu satu mau guna tu satu pun mau guna ne bh apa lagi gaduh lah . Suka mengacau lagi adik saya tu . ish3 . Kin stress . Hahaha .

Owkay , berbalik kepada tajuk post . 21.12.2011 Saya ada beli 1 ekor hamster lagi mau kasi kwn c Gray bh . Sebab cian c Gray tiada kawan ne . Baru lepas kehilangan bini kan .. Plan mau beli lagi hamster tu last minute . Time tu plan first mau p PPD p ambil tiket pindah schl adik saya tapi tiada tu orang yg urus . Then p kuburan aki p kasi bersih gtu . Da bawa bunga lagi . Lepas tu , uncle hantar p pekan Tuaran . Sampai sana p tengok2 lah hamster sana kedai . Kiut2 semua . Jadi plan beli 1 ekor lah yang betina . beli rumah dia ma serbuk kayu . hehe . Happy time tu sebab ada kawan Gray da . Hamster baru tu bulu dia warna golden + white . Macam hamtaro gitu . Ayu dia ne tidak gigit . Nama dia Cumi . Kiut kan .. Ngam ma dia yang kiut tu . hahaha .

Sampai di rumah , saya tidak kasi sama2 dorang takut gaduh bh . Saya buat lah memisah sekali c Cumi berjaya mencerobohi tempat c Gray . Gaduh bh dorang apa lagi . Cit cit cit bunyi dorang . ish3 . Takut da saya time tu . Cepat2 kasi pisah dorang . Pas tu kejadian takut saya mau kasi sama dorang . c Gray tempat BF saya sekarang . Dia yang jaga . C Cumi saya yang jaga :) K lah sampai sini lu nanti saya update lagi . hehe . Bubye ^^

No comments: