Tuesday, December 13, 2011

SAD + CRY :'(

HI READERS

12 December 2011 masuk hari ke-10 saya menjaga Gray and Griny . Semakin hari Griny semakin bertambah gemuk . Gray pula tidak gemuk-gemuk badan tetap slim gitu . Adik saya selalu main-main ma Griny sebab c pretty kiut gemuk . kin gerigitan . Saya pula selalu kacau c hensome . Nanti merajuk pula dia tidak kena bawa men . Saya tengok c Griny lain badan makin gemuk ada kemungkinan besar pregnant . Sebab time kami beli dulu pun memamg dorang satu sangkar . Tapi entahlah mungkin perasaan saya jak sebab macam terlampau awal pula . Kemarin time saya online . Saya letak sangkar dorang di sebelah spaya dapat tengok dorang . C Griny pusing-pusing di sangkar dia then diam-diam . Pelik betul selalu tidak gitu . Saya tengok lah dia macam lemah jak bernafas pun yang pelan-pelan first ingatkan dia tidur tapi mata berbuka pula . Saya panggillah adik saya tengok c Griny . Adik saya angkat then tengok kemaluan dia berdarah macam ada mau keluar . Macam baby hamster . Saya letaklah banyak tisu dekat dia . Tidak bergerak langsung da dia . Saya pun tidak tahu mau buat apa lagi ma c haiwan comel tu . Lepas beberapa minit dia langsung tidak bernafas da . Jadi kaku . Oh my god , Griny passed away . 6.24pm . Macam tidak boleh terima dia mati ma baby-baby dia . Tidak sempat keluar pun baby dia . Tengok jak Griny macam tu tears started out . Tidak sangka Griny p macam tu jak . Tidak tahu apa sebab dia mati maybe terlampau kena pegang kali . Perut kena picit ka apa ntahlah . Sedih betul ne . Betul-betul tidak dapat accept hal macam ni .

Sayang betul ma dorang . c Gray sekarang tinggal satu lagi tiada sudah kawan dia main-main . Tiada sudah kawan dia tidur sama-sama . Tiada sudah kawan dia makan . Semua yang dorang buat sama-sama tiada sudah . Sorry tidak jaga Griny bagus-bagus . Sorry juga buat Gray tiada kawan sudah . Sorry sebab tidak dapat jadi tuan yang baik untuk Gray ma Griny . Sekarang ne nangis betul-betul ne bukan pura-pura . Kalau kamu di tempat saya sekarang mesti kamu rasa apa yang saya rasa sekarang . Tadi baru jak p kubur dia . Kemarin tidak dapat gelap da ma hujan . huhu :'(

No comments: